- КОЛЛЕДЖ БӨЛІМДЕРІ
- ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҮРДІСІ
- ГАЛЕРЕЯ
- ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ
- ҚОСЫМША БІЛІМ
Қазақстан Республикасының Білім беру ұйымдарында "Студенттік парламент" білім алушылардың өзін-өзі басқару органдарын дамыту тұжырымдамасы
Қазақстанның балалары мен жастары – қазақстандық қоғамның стратегиялық құндылығы мен болашақ адами капиталы.
Жаһандық сын-қатерлер мен тәуекелдер кезеңінде өмір сүретін жас ұрпақ белсенділігі мен қызығушылықтарының әртүрлілігімен сипатталады. Сондықтан, мемлекет пен азаматтық қоғамның күш-жігерін біріктіру, шын мәнінде біртұтас балалар мен жасөспірімдер қозғалысын құру-жаңа заман мемлекетінің стратегиясы.
Республиканың соңғы онжылдықтардағы қоғамдық-саяси өмірінде болып жатқан өзгерістер балалар мен жастар ортасында адамгершілік-рухани бағдарлар мен мұраттардың өзгеруіне әкеп соқтырды. Тәжірибе көрсеткендей, жас ұрпақты (балалар, жасөспірімдер, жастар) тәрбиелеудің қолданыстағы моделі трансформацияны және жаңа идеологиялық негізді қажет етеді.
Бүгінгі таңда білім беру ұйымының жұмыс істеуінің қазіргі жағдайында білім беру ұйымын демократиялық басқару үшін жағдайларды қамтамасыз етуге байланысты мәселелер туындайды, мұнда тек басшы мен педагогикалық кеңес қана емес, сонымен қатар мектеп оқушылары, студенттер мен ата-аналар білім беру процесінің толыққанды субъектілері ретінде білім беру ұйымы ұсынатын қызметтердің сапасына әсер етеді.
Қазіргі уақытта мемлекет пен азаматтық қоғам балалар мен жастардың құқықтық мүмкіндіктерін іске асыру мәселесін белсенді көтеруде. Осыған байланысты қазақстандық мектеп, колледждер мен жоғары оқу орындарының алдына еркін, жауапты тұлғаны, құқықтық мемлекет жағдайында шығармашылықпен, бастамашылдықпен, өзіне және қоғамға пайдасымен әрекет етуге қабілетті мәдениетті адамды тәрбиелеу міндеті қойылды.
Бүгінгі таңда республикада балалар мен жастардың өз құқықтарын практикалық қолдануға және қорғауға үйрететін оңтайлы механизм жоқ, бұл білім алушылар мен студенттердің әлеуметтік маңызды қызметке мотивациялық дайындығының төмендеуіне әкеледі. Білім алушылар білім беру ұйымының қабырғасынан шығып, көбінесе нақты өмірде мүлдем дәрменсіз болып шығады.
Қазақстан Республикасының балалар-жасөспірімдер және жастар қоғамдық қозғалысы шеңберінде мектеп және студенттік кеңестердің, старостаттардың, жоғары сынып оқушылары кеңестерінің, мектеп әкімдіктерінің, студенттік комитеттер мен аймақтардың және т.б. орнына мектеп және студенттік парламенттер (бұдан әрі –Парламент) түріндегі бірыңғай құрылымдық модель осындай тетікке айналуы мүмкін.
Қазақстан Республикасының Білім беру ұйымдарында білім алушылардың өзін-өзі басқару органдарын дамытудың "мектеп / Студенттік парламент" тұжырымдамасы "білім туралы", "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жастар саясаты туралы" Қазақстан Республикасының заңдары, "Қазақстан 2020: болашаққа бастар жол" 2020 жылға дейінгі мемлекеттік жастар саясатының тұжырымдамасы (екінші кезең – 2016-2020 жылдар), Жастар жылын өткізу жөніндегі жол картасы.
Парламент-Мектеп, Колледж, жоғары оқу орны әкімшілігінің оқу-тәрбие процесінің проблемаларын шешудегі таптырмас көмекшісі.
Парламентте оқушылар, студенттер мен педагогтар бірлесіп жұмыс істеуді үйренеді, маңызды мәселелерді шешуде толыққанды серіктес болады.
Парламент-білім алушылардың білім беру ұйымын бірлесіп басқаруға, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру кезінде мәселелерді шешуге қатысу нысаны.
Парламенттің мақсаты:білім алушылардың бойында азаматтық белсенділік, әлеуметтік құзыреттілік, азаматтық жауапкершілік дағдыларын дамыту, жоғары мәдениетті, гуманистік бағыттағы, әлеуметтік шығармашылыққа қабілетті, жеке басын, қоғамын және мемлекетін жетілдіру мүддесінде әрекет ете алатын азаматты тәрбиелеу.
Парламенттің Міндеттері:
- мектепте, колледжде, ЖОО-да білім алушылардың қабілеттері мен қызығушылықтарын, бірыңғай құқықтық кеңістігін дамыту үшін жағдай жасау, білім беру ұйымын басқаруға қатысуға нақты мүмкіндік беру;
- ұжымдық өмір нормаларына, мемлекет заңдарына, адамдарға пайда әкелуге, достары мен құрдастарына қиындықтарды жеңуге көмектесуге деген оң көзқарасты тәрбиелеу;
- әрбір білім алушыны білім беру ұйымдарының қоғамдық өміріне тарту;
- дербес ойлау мен өзін-өзі тануды, көшбасшылық мінез-құлық дағдыларын, ұйымдастырушылық білімді, ұжымдық және басшылық қызмет дағдыларын дамыту.
Парламент өзара көмек пен сенім, дамуға ұмтылу, барлық білім алушылардың тең құқылығы, шешім қабылдаудың ұжымдылығы, білім алушылардың құқықтары мен мүдделерінің басымдығы, әрбір жеке тұлғаға қатысты адамгершілік, ашықтық, еріктілік, әріптестердің адалдығы мен құрметтелуі қағидаттарына негізделеді.
Парламенттің құрылымы8 фракциядан тұрады:
- Құқық және тәртіп фракциясы.
- Ақпарат фракциясы.
- Спорт және салауатты өмір салты фракциясы.
- Өзін-өзі тану және бақыт фракциясы (психология).
- Қамқорлық фракциясы (еріктілік).
- Мәдениет және өнер фракциясы (музыкалық, көркем шығармашылық).
- Пікірсайыс қозғалысының фракциясы.
- Экология және еңбек фракциясы.
Парламенттің жоғарғы органы-фракция жетекшілерінің жалпы жиналысы.
Парламенттің мектептегі қызметін директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, колледжде және ЖОО – да – жастар Комит жөніндегі комитеттің (бұдан әрі-ЖББК) төрағасы үйлестіреді.
Әр сыныпта, білім беру ұйымының әр тобында барлық 8 фракцияның депутаттары сайланады.
Парламент Президенті қажет болған жағдайда білім беру ұйымының түрлі алқалы органдарының отырыстарына қатысады.
Парламентті басқарудың негізгі нысаны-жобалық менеджмент механизмдерді тиімді басқарудың әмбебап технологиясы ретінде.
Парламент депутаттары оқушылар, колледждер мен жоғары оқу орындарының студенттері бола алады.
Парламенттің жобалық қызметінің бағыттары: экологиялық, волонтерлік, өлкетану, туристік, зияткерлік, экономикалық, спорттық, пікірталас, этномәдени, көркем-эстетикалық, музыкалық және басқа да шығармашылық жобалар.
Парламенттердің жобалау қызметін жүзеге асыру үшін мектептер, колледждер, ЖОО базасында жобалау кеңселері (бұдан әрі – жобалау кеңселері) құрылады.
Жобалық кеңселер үйлестіреді:
- жыл бойы парламент фракцияларының жобалық қызметі;
- Мектеп, Колледж, ЖОО Президентін сайлау және өзін-өзі басқару күндері;
- алқалы органдардың жұмысына қатысу.
Әр жобаға әртүрлі іс-шаралар, жарыстар, акциялар, флеш-мобтар, экскурсиялар, жорықтар, турнирлер және т. б. кіреді.
Парламент Президентін сайлау жылына 1 рет қыркүйек айында өткізіледі.
Парламент мүшелерін, мектеп және студенттік өзін-өзі басқару көшбасшыларын ынталандыру үшін көтермелеудің мынадай түрлері мүмкін: грамоталар, дипломдар,"мектеп Парламентінің көшбасшысы", "Студенттік Парламенттің көшбасшысы" медальдары, Стипендиялар, табысты жобаны "платина идеялары" әлеуметтік бастамаларының ұлттық базасына енгізу, Қазақстан бойынша сапарлар, "Балдәурен" жббоо және басқа да балалар сауықтыру лагерлерінде сауықтыру.
Мектеп және студенттік жобалық кеңселер жобаларының рейтингтері, парламенттер туралы толық ақпарат мектептердің, колледждердің және жоғары оқу орындарының сайттарында орналастырылады.
Жыл сайын Қазақстан Республикасы Білім беру ұйымдарының мектеп және студенттер парламенттері көшбасшыларының республикалық слеті – азаматтық қоғамды дамыту және жас ұрпақтың Отанды нығайту мен өркендетудегі рөлі мәселелері бойынша балалар мен жастар қозғалысы көшбасшыларының бірегей республикалық диалог алаңы өткізіледі.
Күтілетін нәтижелер:
- адал, мейірімді және белсенді тұлғалардың тәрбиелі жас ұрпағы;
- қоғамдық (балалар және жастар) сананы трансформациялау мен жаңғыртуда оқушы және студенттік өзін-өзі басқару органдарының мәртебесі мен рөлін арттыру;
- білім алушыларды мүдделер бойынша жобалық қызметке тарту;
- барлық деңгейдегі бюджеттерден тұрақты және жүйелі қаржыландыру.
Қызмет туралы ереже мектеп және студенттер парламенттері
1 тарау. Жалпы ережелер
1. Осы мектеп және студенттік парламенттердің қызметі туралы ереже (бұдан әрі – ереже) мектеп және студенттік өзін-өзі басқару органы-мектеп және Студенттік Парламенттің мақсатын, міндеттерін, құрылымын, қызметін қалыптастыру және ұйымдастыру тәртібін, құқықтары мен міндеттерін айқындайды.
2. Мектеп және студенттік парламенттер мектеп және студенттік өзін-өзі басқарудың бастамашыл, дербес, жауапты қоғамдық нысаны болып табылады,жастар балаларының аса маңызды мәселелерін шешуге, оның әлеуметтік белсенділігін дамытуға, әлеуметтік бастамаларды қолдауға бағытталған.
3.Мектептің студенттік өзін–өзі басқару органы – мектеп және Студенттік парламент (бұдан әрі-Парламент) оқушылар мен білім беру ұйымдары студенттерінің бастамасы бойынша білім алушылардың мүдделерін білдіру үшін тұрақты жұмыс істейтін үйлестіруші орган ретінде құрылады және осы Ереженің негізінде әрекет етеді.
4. Әрбір білім алушының осы Ережеге сәйкес Парламент активіне сайлауға және сайлануға құқығы бар.
5. Парламенттің қызметі мен шешімдері білім беру ұйымдарының барлық білім алушыларына бағытталған және таралады.
6. Парламент өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, "Білім туралы", "Мемлекеттік жастар саясаты туралы" Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.
Тарау2. Парламенттің мақсаттары міндеттері
7.Парламенттің мақсаты: балалар мен жастардың табысты әлеуметтенуі және өзін-өзі тиімді жүзеге асыруы үшін жағдай жасау, сондай-ақ білім алушылардың туындайтын проблемаларды өз бетінше шешу мүмкіндіктері.
8.Парламенттің міндеттері:
1) білім алушылардың шығармашылық белсенділігі мен көркемөнерпаздығын іске асыру;
2) білім алушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға, оның ішінде білім беру, әлеуметтік-тұрмыстық және олардың мүдделерін қозғайтын өзге де мәселелерді шешуге жәрдемдесу;
3) білім беру ұйымдарына білім беру және ғылыми міндеттерді шешуде, білім алушылардың бос уақытын және тұрмысын ұйымдастыруда, салауатты өмір салтын насихаттауда басшылыққа жәрдемдесу;
4) білім беру және тәрбие процесі шеңберінде өткізілетін іс-шараларда білім беру ұйымына жәрдемдесу;
5) білім беру ұйымының рухы мен дәстүрлеріне патриоттық көзқарасқа, білім алушылардың сана-сезімін арттыруға және олардың білім деңгейіне деген талапшылдығына, мүлікке ұқыпты қарауға тәрбиелеуге бағытталған жұмыс жүргізу;
6) білім беру ұйымының қызметінен білім алушыларды хабардар ету;
7) Қазақстан қоғамын дамытудың нақты күші мен стратегиялық ресурсы ретінде Имо жастардың балалары туралы қоғамдық пікірді қалыптастыруға қатысу;
8) қоғамдық маңызы бар балалар мен Жастар бастамаларын іске асыруға жәрдемдесу.
9.Білім беру ұйымында Парламенттің қызметі білім беру ұйымының Өңірлік ерекшелігін ескере отырып айқындалатын басқа да міндеттерді шешуге бағытталған.
3-тарау. Парламенттің Құрылымы
10.Білім беру ұйымының білім алушылары мен педагогтары сайлауда сайлайтын президент Парламент көшбасшысы болып табылады.
11.Президент пен парламент мүшелері бір оқу жылына сайланады.
12.Парламент Президенттен, оның орынбасарларынан, басшыларынан және парламент фракцияларының мүшелерінен тұрады.Қажет болған жағдайда Парламенттің шешімі бойынша оның құрамын білім алушылар қатарынан қосымша Парламент сайлайды. Парламент мүшелерін сайлау сыныптар мен топтардың жиналыстарында жүзеге асырылады.
4 тарау. Парламенттің Қызметі
13.Парламенттің қызметін мектепте директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, колледжде және ЖОО – да – парламентке жүктелген міндеттер мен функциялардың орындалуына дербес жауап беретін білім беру ұйымының жастаром жөніндегі комитетінің (бұдан әрі-ЖБМ) төрағасы үйлестіреді.
14.Парламент Президенті:
1) Парламенттің қызметіне басшылық жасайды және өзіне жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз функцияларын жүзеге асыруына дербес жауапты болады;
2) өз орынбасарлары, фракциялар көшбасшылары арасында міндеттерді бөледі және олардың қызметін үйлестіреді;
3) өз міндеттерін орындау кезінде білім беру ұйымының басшылығы берген құқықтарды пайдаланады.
15. Парламент білім беру ұйымының қызметі туралы ережені басшылықтың бекітуіне ұсынады.
16. Парламенттің құрылымы 8 фракциядан тұрады:
Құқық және тәртіп фракциясы.
Ақпарат фракциясы (баспасөз қызметі).
Спорт және салауатты өмір салты фракциясы.
Өзін-өзі тану және бақыт фракциясы (психология).
Қамқорлық фракциясы (еріктілік).
Мәдениет және өнер фракциясы (музыкалық, көркем шығармашылық).
Пікірсайыс қозғалысының фракциясы.
Экология және еңбек фракциясы.
Парламенттің жоғарғы органы-фракция жетекшілерінің жалпы жиналысы.
17. Парламент қызметін жоспарлау білім беру ұйымының жұмыс жоспары негізінде жүзеге асырылады.
18. Парламент Президенті білім беру ұйымының барлық алқалы органдарының жұмысына қатысады.
19. Парламент мемлекеттік және үкіметтік емес ұйымдармен байланысты жүзеге асырады.
20. Парламент білім беру ұйымының алдында тұрған міндеттерді тиімді орындау мақсатында педагогикалық ұжыммен өзара іс-қимыл жасайды.
5-тарау. Парламенттің құқықтары мен міндеттері
21.Парламенттің құқығы бар:
1) білім беру ұйымдары білім алушыларының мүдделерін қозғайтын ережелерді, жұмыс жоспарларын әзірлеуге және жетілдіруге қатысуға;
2) білім алушылардың мүдделерін қозғайтын әлеуметтік-тұрмыстық және қаржылық мәселелерді шешуге, оның ішінде білім беру ұйымының қаражатын, дотацияларды және мәдени-бұқаралық және спорттық-сауықтыру іс-шараларына, демалуға және емдеуге бөлінетін қаражатты бөлуге қатысуға;
3) білім алушылардың оқу тәртібін және білім беру ұйымының, сондай-ақ студенттік жатақханалардың ішкі тәртіп қағидаларын бұзуына байланысты мәселелерді қарауға қатысуға;
4) білім алушыларды көтермелеу жүйесін әзірлеуге және іске асыруға қатысуоқу және оқудан тыс қызметтің әртүрлі салаларындағы жетістіктер;
5) білім беру ұйымдары білім алушыларының өтініштері мен шағымдарын қарауға және талқылауға қатысуға құқылы;
6) білім беру ұйымының ЖБМ төрағасынан Студенттік Парламенттің қызметі үшін қажетті ақпаратты белгіленген тәртіппен сұратуға және алуға құқылы;
7) білім алушылардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау үшін наразылықтың заңды нысандарын айқындауға және пайдалануға;
8) білім беру ұйымдарының сабақтан тыс іс-шараларын жоспарлауға, дайындауға, өткізуге және талдауға тікелей қатысуға;
9) білім беру ұйымдарында құрылатын клубтардың жұмысына қатысуға міндетті.
22.Парламент міндетті:
1) білім алушылардың сана-сезімін және олардың білім деңгейіне деген талапшылдығын арттыруға, білім беру ұйымының мүлкіне ұқыпты қарауға тәрбиелеуге, оқу корпустары мен студенттік жатақханаларда оқу тәртібі мен құқықтық тәртібін нығайтуға, білім алушылардың азаматтық сана-сезімін арттыруға, борыш пен жауапкершілік сезімін тәрбиелеуге бағытталған жұмысты жүргізуге;
2) білім беру ұйымының Жарғысы мен ішкі тәртіп қағидаларын орындау бойынша білім алушылармен жұмыс жүргізуге;
3) оқудан тыс қызметті ұйымдастыру мәселелерінде білім беру ұйымының басшылығына жәрдемдесу;
4) Парламентке оқуға түсетін білім алушылардың барлық өтініштері мен өтініштерін белгіленген тәртіппен уақтылы қарауға міндетті;
5) Парламент жұмысының ережесі мен жоспарына сәйкес жұмыс жүргізу Оқу жылы;
6) білім алушылардың әлеуметтік маңызы бар бастамаларын қолдау;
7) білім алушылардың оқуы мен демалысы үшін қажетті әлеуметтік-тұрмыстық жағдайлар, сондай-ақ жағдайлар жасауға жәрдемдесуге;
8) білім беру ұйымының, мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің, өзге де ұйымдардың басшылығы алдында білім алушылардың мүдделерін білдіру және қорғау;
9) білім беру ұйымының басшылығын өз қызметі туралы хабардар етуге міндетті.
6-тарау. Парламенттің қызметін қамтамасыз ету
23. Білім беру ұйымының басшылығы Парламенттің қызметін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайлар жасайды, үй-жайларды (кабинеттерді), байланыс құралдарын, ұйымдастыру техникасын және басқа да қажетті материалдарды өтеусіз пайдалануға береді.
Өткізу ережесі
Қазақстан Республикасы Білім беру ұйымдарының мектеп және студенттік парламенттері көшбасшыларының республикалық слеті
1 тарау. Жалпы ережелер
1. Қазақстан Республикасы Білім беру ұйымдарының мектеп және студенттік парламенттері көшбасшыларының республикалық слетін (бұдан әрі – Слет) өткізу қағидалары оны өткізудің және қаржыландырудың мақсатын, міндеттерін, тәртібін айқындайды.
2. Слеттің мақсаты: қоғамдық өзін–өзі басқару органдарын-азаматтық қоғамды дамытудағы мектеп және студенттік парламенттерді дамыту және нығайту, қарым-қатынас және тәжірибе алмасу үшін алаң құру.
3.Слеттің Міндеттері:
1) өткен жылдағы мектеп және студенттер парламенттерінің қызметін қорытындылау және жаңа жылға арналған міндеттерді айқындау;
2) білім беру ұйымының қоғамдық өзін-өзі басқару органдарының қалыптасуына қосқан үлесі үшін мектеп және студенттер парламенттерінің көшбасшыларын марапаттау;
3) білім алушылардың жобалау қызметін дамыту;
4) әлеуметтік белсенді балалар мен жастарды анықтау;
5) балалар мен жастардың көшбасшылық және шығармашылық құзыреттерін арттыру;
6) елдің экономикалық, азаматтық және мәдени дамуы мүддесінде өзін-өзі жүзеге асыру үшін Қазақстан Республикасының балалары мен жастарының әлеуетін ашуға жәрдемдесу.
4. Слетті өткізу үшін негіз-Қазақстан Республикасының Білім және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы.
5. Слет күндізгі немесе қашықтықтан өткізіледі.
6. Слет ұйымдастырушылары Ұйымдастыру комитеті мен слет қазылар алқасының құрамын қалыптастырады.
2 тарау. Слетті өткізу уақыты мен орны
7. Слет 20 _ жылғы _ _ _ _ _ _ аралығында өткізіледі. Тіркелу: __, кету: __ 20_ж.
Делегациялардың слетке келуі кесте бойынша жүзеге асырылады. Слетті өткізу уақыты мен мерзімдерін, қатысушылардың келу және кету күнін, бағдарламаны ұйымдастырушылар айқындайды.
8. ЖОО ректорларының және облыстардың, Нұр-сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары басшыларының қолы қойылған слетке қатысуға өтінім қосымшаға сәйкес 20 __ жылға дейін слетті ұйымдастырушыларға жіберіледі.
9. Өтінімге қоса беріледі:
1) қатысушылар туралы мәліметтер (ТАӘ, туған жылы, сыныбы, курсы, оқу орны, білім беру ұйымының үй мекенжайы мен мекенжайы, телефон, ілесіп жүретін үйлестірушінің ТАӘ, жұмыс орны, лауазымы, басшының (лардың) және медицина қызметкерінің ұялы телефондары;
2) қатысушылардың, топ басшысының (ларының) және медицина қызметкерінің жеке басын куәландыратын құжаттардың көшірмелері.
3-тарау. Қатысушылар
10. Слетке қатысушылар:8-11 сынып оқушылары-мектеп парламенттерінің, сондай-ақ колледждер мен жоғары оқу орындарының студенттік парламенттерінің көшбасшылары, парламенттер қызметінің үйлестірушілері, аумақтық білім беру органдарының өкілдері.
11. Слетке қатысушылар саны: 289 адам, оның ішінде отбласттар, Нұр-сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары-17 адам:
5 адам-мектеп парламенттерінің көшбасшылары;
5 адам-колледж студенттік парламенттерінің көшбасшылары;
5 адам - ЖОО студенттік парламенттерінің көшбасшылары;
1 ілеспе үйлестіруші, 1 медицина қызметкері.
Медициналық қызметкерсіз слетті қашықтықтан өткізу кезінде-16 адамнан, барлығы-272 адам.
12. Мектеп оқушылары мен колледж студенттерінің өмірі мен денсаулығы үшін слет өтетін жерге, іс-шараны өткізу кезінде және тұратын жеріне қайту жолында ілеспе үйлестіруші жауапты болады.
13. Ілеспе үйлестірушіөзімен бірге болуы керек:
1) көшірмелері:
білім беру басқармасы басшысының білім алушыларды жіберу туралы және слетке қатысу үшін ілеспе үйлестірушіні жіберу туралы бұйрығы;
қатысушылардың және ілеспе үйлестірушінің жеке басын куәландыратын құжаттар;
2) қатысушылар тізімі;
3) дәрігердің қолымен және мөрімен расталған қатысушылардың денсаулық жағдайы туралы анықтамалар;
4) фотосуреті қоса берілген делегация мүшелерінің қысқаша сипаттамалары;
5) өңір Парламенттерінің қызметін таныстыру.
4-тарау. Слет өткізу тәртібі
14. Слет жұмысы пленарлық отырыс және секциялық жұмыс түрінде ұйымдастырылады – "мектептің өзін-өзі басқаруы", "Студенттік өзін-өзі басқару", "Жас ғалымдар мен өнертапқыштар", "жас кәсіпкерлер", "аймақтың дамуына қатысу", "мектептің дамуына қатысу", "мектептің баспасөз орталығы", "Балалар бастамалары"тақырыптық алаңдары, "Жастар бастамалары, жобалар, стартаптар" және т. б.
15. Әрбір тақырыптық алаңға ұйымдастырушылар арасынан басшы бекітіледі, ол оны мазмұнды толтыруға жауапты болады.
16. Әр тақырыптық алаңның жұмысына білім беру (шеберлік сыныптары, семинарлар, тренингтер) және диалог (дөңгелек үстелдер, пікірталас алаңдары) кіреді. "Тарихты адамдар жасайды" слетінің жалпы идеясын іске асыру шеңберінде қатысушыларға қызықты адамдармен кездесулер ұсынылады.
17. Сарапшылар ретінде тақырыптық алаңдарға атқарушы және заң шығарушы билік органдарының өкілдері, қоғамдық қызметтің көрнекті қайраткерлері, білікті педагогтер тартылады.
18. Слет жұмысында талқылауға арналған тақырыптар:
"Қазіргі қазақстандық қоғамның дамуындағы балалар мен жастардың рөлі";
"Жобалық қызмет мемлекетті басқару стратегиясындағы жаңа мүмкіндік ретінде";
"Мектептегі өзін-өзі басқарудың тиімділігі";
"Балалар мен жастар Қазақстан Республикасын жаңғырту үдерісіндегі авангардтық күш ретінде";
"Білім алушылардың ел игілігі үшін нәтижелі жобалары (табысты тәжірибе)";
"Балалар мен жастар-республикадағы әлеуметтік өзгерістердің маңызды субъектісі (пікірсайыс қозғалысы)";
Балалар мен жастар-қоғамдағы ең Әлеуметтік бұзылған топтар үшін (еріктілер қозғалысы)";
"Балалар мен жастардың сөз және мінез-құлық мәдениеті";
"Адам және қоғам жанының экологиясы";
"Жас ұрпақ – елдің ғылымы мен техникасы";
"Балалар мен жастар Қазақстанның рухани және мәдени әлеуеті ретінде";
"Мемлекет-бұл жеке тұлға";
"Жастар субмәдениеті және қалалық орта: республикадағы жағдай, ықпал, міндеттер";
"Жастардың ақыл – ойы мен энергиясы-кіші Отанға" және басқалар.
5-тарау. Слетті қорытындылау
19. Слет жұмысының қорытындысы бойынша Слет қарары, тақырыптық алаңдарда слет қатысушыларының ұсыныстарын көрсететін слет қатысушыларының ұсыныстары әзірленетін болады.
20. Слет жұмысының қорытындысы бойынша қатысушылар дипломдармен және естелік сыйлықтармен марапатталады.
21. Слетті ұйымдастырушылар осы Ережеге өзгерістер енгізу құқығын өзіне қалдырады.
6-тарау. Слетті Қаржыландыру
22. Слетті өткізуді қаржыландыру Тапсырыс берушінің қаражаты есебінен жүзеге асырылады.
23. Слет өтетін жерге дейін және кері қайту бойынша көлік шығыстарын жіберуші Тарап жүзеге асырады.
Қосымша
Өятінім
Қазақстан Республикасы Білім беру ұйымдарының мектеп және студенттік парламенттері көшбасшыларының республикалық слетіне қатысу туралы
№ п/п |
Қатысушының аты-жөні
(толығымен)
|
Қатысушының туған күні |
Тұрғылықты мекен-жайы
(облыс, қала, ауыл, көше, үй нөмірі, пәтер, телефон)
|
Білім беру ұйымы, сынып, курс | Оқыту тілі | Топтың атауы | Ілеспе үйлестірушінің аты-жөні (толық), Байланыс телефондары |